Мультимедіа-технології дозволяють
інтенсифікувати навчально-виховний процес, стимулювати розвиток мислення та уяви
учнів, збільшувати обсяг навчального матеріалу для творчого засвоєння і використання
його учнями, формувати дослідницькі, пошукові уміння, уміння приймати оптимальні
рішення, викликати зацікавленість та позитивне ставлення до навчання.
Однією з ключових дидактичних проблем, що стоять сьогодні перед педагогічною
наукою, є не вирішені до кінця завдання створення та запровадження в системі професійно
– технічної освіти таких технологій навчання, які забезпечили б інтенсивне оволодіння
учнями міцними знаннями, уміннями і навичками та сприяли б якісному системному засвоєнню
змісту навчання. Науковці і педагоги-практики на сучасному етапі розвитку
педагогічної науки докладають чимало зусиль для вирішення цієї проблеми.